Časté otázky a odpovědi

Časté otázky a odpovědi

V případě že odešlu rezervační formulář, je tato rezervace vstupenek závazná?

Vaše rezervace je vždy nezávazná. Závaznou se stává teprve v okamžiku plné úhrady objednaných vstupenek.

Existuje limit pro počet objednaných vstupenek?

Obecně nestanovujeme limit pro počet objednávaných vstupenek. Výjimkou může být pouze případ, kdy si tuto skutečnost vymíní pořadatel akce a tato skutečnost bude uvedena v popisu akce. Nicméně si vyhrazujeme právo blokovat objednávky objednavatele, které vykazují znaky podvodné či opakované objednávky.

Mohu platit nákup vstupenek kreditní či debetní kartou?

Bohužel uvedenou možnost plateb kartou přímo na našem kontaktním místě nenabízíme. Důvodem jsou příliš vysoké transakční poplatky. V rámci nákupů on-line vstupenek je tato možnost nabízena případnými vstupenkovými portály přímo a jedná se pak o nákup e-vstupenek.

Jak mohu postupovat, budu-li potřebovat již zarezervované a zaplacené vstupenky vrátit?

Kontaktujte nás a prověříme možnosti vrácení. Ve většině případů záleží na podmínkách pořadatele akce. Případně můžeme samozřejmě přijmout tyto vstupenky do tzv. prodeje do komise, tj. pokusíme se je pro Vás prodat a v případě úspěšného prodeje Vám dle Vašich dispozic vyplatíme zpět zaplacenou finanční částku.

Mohu uplatnit slevu pro zdravotně postižené osoby (držitele průkazů ZTP, ZTP/P)

Akceptace těchto slev a pravidla těchto slev určují pořadatelé příslušných akcí. Není-li uvedená informace uvedena přímo u příslušné akce kontaktujte nás a prověříme tyto možnosti.

Potřebuji poradit s objednávkou vstupenek. Na koho se obrátit?

Máte-li jakýkoliv dotaz k procesu objednávky či příslušné akci kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme s Vaším výběrem.

Chtěl/a jsem objednat vstupenky na akci, ale uvedenou akci jsem na vašem webu nenalezl/a. Je možné takové vstupenky nějakým způsobem zajistit?

Jsme napojeni na několik celorepublikových on-line rezervačních portálů pro objednávky vstupenek, takže Vám zřejmě budeme schopni takové vstupenky prodat. Kontaktujte nás a uvedenou skutečnost prověříme.

Rezervoval/a jsem si vstupenky na jiném on-line vstupenkovém portálu - mohu si objednané vstupenky u Vás nechat vytisknout a vyzvednout si je?

Ano, tuto činnost provádíme pravidelně pro naše společné klienty. Většina portálů (Ticketportal, Ticketstream, TicketMaster, ColosseumTicket, KupVstupenku apod.) tuto možnost automaticky nabízí a my s touto eventualitou samozřejmě počítáme. Kontaktujte nás, případně nás přímo navštivte v klientském centru. Hlavně nezapomeňte číslo Vaší rezervace, jelikož bez tohoto rezervačního čísla není možné vyhledat rezervaci a následně vytisknout originální vstupenky. Navíc má tato situace, kdy si vstupenku necháte vytisknout přímo u nás pro Vás značnou výhodu - v případě zrušení akce ze strany provozovatele Vám okamžitě vyplatíme vstupné zpět a nemusíte o proplacení žádat u portálu.